Alternatief voor Freerun gevonden

Per 1-12 starten we met een nieuwe groep voor Jongens Gym.

Het abrupte en onverwachte einde van de Freerun had ook het bestuur redelijk verrast. We pogen vanuit Kwiek wel diverse mogelijkheden te blijven bieden en denken nu een goed alternatief gevonden te hebben.

Elke donderdag vanaf 1-12 organiseren we onder leiding van Micha Esman een uur jongensgym

Tijdens dit gymuurtje kunnen jongens vanaf 6 jaar lekker hun energie kwijt. Tijdens de les worden de jongens uitgedaagd om veel te rennen, springen, rollen, klimmen en hangen. We spelen (bal)spelletjes en hangen in de touwen, maar we besteden natuurlijk ook aandacht aan de echte turnonderdelen, zoals rekstok, ringen, lange mat, luchttumblingbaan, brug gelijk, ringen en sprong met plank, plankoline of trampoline. Iedere jongen vanaf 6 jaar mag meedoen tijdens dit recreatie-uurtje. Plezier hebben in het bewegen en op eigen tempo en niveau nieuwe dingen leren staan voorop! Lijkt dit je wat, meld je dan aan voor een proefles en kom gezellig een keertje meedoen!

Stukje over Micha

Ik ben Micha Esman en ik woon in Ter Aar samen met mijn ouders, broertje en zusje. Ik zit in 6 vwo op het Groene Hart Lyceum in Alphen aan den Rijn. Zelf doe ik al sinds mijn 8e aan de prachtige sport turnen. Een paar jaar geleden ben ik begonnen als assistent bij Advendo in Ter Aar en ik geef inmiddels ook zelf les. Naast mijn passie voor turnen heb ik veel interesse in wiskunde, lekker creatief bezig zijn en het maken van video’s.

Blijf op de hoogte

Wilt u onze berichten beslist niet missen? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang al onze updates direct in uw mailbox.