Corona Check bij toegang Ringkant

Per 6-11 zijn er nieuwe regels in gegaan omtrent binnensportactiviteiten en covid

De regels zijn als volgt:

Spelregels voor sport

Iedereen mag binnen en buiten sporten. De basismaatregelen moeten de kans op besmettingen voorkomen. Er geldt:

• Coronatoegangsbewijs verplicht voor sportbeoefening op binnensportlocaties vanaf 18 jaar;
  • Coronatoegangsbewijs verplicht voor zowel sporters als publiek op binnensportlocaties vanaf 18 jaar;
  • Sporten in groepsverband is toegestaan;
  • Houdt u verder aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Daar het ons niet lukt om genoeg capaciteit te regelen om deze controle ook echt te doen vanuit de vereniging en de Gemeente, als beheerder van de Ringkant, nog niets heeft laten weten hoe zij dit gaan organiseren vragen we alle leden boven de 18 en ouders van jongere kinderen zelf deze verantwoording op zich te nemen en alleen de Ringkant binnen te gaan mits je een Coronatoegangsbewijs kan overleggen.

Bij voorbaat dank voor uw begrip

Arnold van der Lee

Blijf op de hoogte

Wilt u onze berichten beslist niet missen? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang al onze updates direct in uw mailbox.