Corona Update

Beste Leden

Helaas worden we weer gedwongen om onze lessen te stoppen. Tot minimaal 19 januari zijn alle lessen geannuleerd.

Het sociale aspect van onze lessen is het gene wat gestopt dient te worden, minder contacten. Maar dat betekent niet minder sporten.

Hoewel veel minder gezellig zou ik ieder willen uitdagen om toch actief te blijven. Thuis oefeningen doen, wandelen, etc. Het blijven bewegen is naar mijn mening een zeer belangrijk onderdeel van vitaal en gezond blijven.

Ik wens jullie, ook namens bestuur, nogmaals fijne dagen en een fijn uiteinde, maar bovenal een gezond 2021.

Hopelijk tot snel

Arnold van der Lee

Blijf op de hoogte

Wilt u onze berichten beslist niet missen? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang al onze updates direct in uw mailbox.

Kwiek Sportvereniging

Volg ons op instagram