Meer info

G-gym richt zich op de motorische ontwikkeling van mensen met een verstandelijke beperking. Als je het leuk vindt om te sporten zit je hier goed! De g-gym groepen zijn gezellige gym-uurtjes waarin ieder beweegt op eigen tempo en niveau. Plezier staat voorop! De lessen bestaan uit een warming-up op muziek, (bal)spelen, oefeningen om de spieren soepel te houden, (eenvoudige) hindernisbanen en een cooling-down op muziek. Het doel van de lessen is het zelfvertrouwen te vergroten, de motoriek te verbeteren en bovenal; plezier te ervaren in het bewegen. De lessen zijn op dinsdag- en vrijdagavond en worden gegeven in de Antilope (Ipse de Bruggen, locatie Ursula).

Geïnteresseerd?

Ben je na het lezen van deze informatie en het kijken naar de mooie afbeeldingen geïnteresseerd geraakt? Zou je graag beter willen weten hoe het er in deze les aan toegaat? Als je antwoord hierop een “Ja” is, waar wacht je dan nog op en klik op de knop hieronder. Tot snel!

Kwiek Sportvereniging

Volg ons op instagram