Meer info

Wij blijven fit door middel van bewegen. We beginnen met een warming Up op muziek. We doen oefeningen met materiaal: ballen, hoepels, ringen, gewichtjes, steps enz. Dat is iedere week anders. Dan volgen er grondoefeningen. Voor de buikspieren, benen, evenwicht alles komt aan bod. Ook hebben we soms een les in circuitvorm. Het gaat er vooral om dat we al onze spieren gebruiken en dat we fit blijven. Op dit moment bestaat onze groep uit 17 dames in de leeftijd van 55 tot en met 85. De les is op dinsdagavond om 20.00 uur. In De Vlijt te Zevenhoven. Dus zoek je een nieuwe uitdaging kom eens een keertje langs en kijk of het wat is voor jou.

Geïnteresseerd?

Ben je na het lezen van deze informatie en het kijken naar de mooie afbeeldingen geïnteresseerd geraakt? Zou je graag beter willen weten hoe het er in deze les aan toegaat? Als je antwoord hierop een “Ja” is, waar wacht je dan nog op en klik op de knop hieronder. Tot snel!

Kwiek Sportvereniging

Volg ons op instagram