Meer info

MBVO zijn gymnastieklessen bedoeld voor dames en heren van 65 jaar en ouder. Een sportief uurtje waar, naast het bewegen, ook gezelligheid en sociaal contact centraal staan. Er wordt aandacht besteed aan het vergroten of behouden van de beweeglijkheid, de spierspanning en ontspanning, coördinatie en balans. De sport en spel activiteiten zijn aangepast aan het niveau van de deelnemers. Tijdens de les wordt er gebruik gemaakt van muziek en verschillende materialen. De les begint met lopen in de zaal en pasjes op de plaats, eventueel met klein materiaal (dynabands, ballen, ringen, stokken, kegels e.d.). Daarna worden er grondoefeningen gedaan ter versterking van vele spieren van het lichaam. Tot slot een spel, zoals kegels omgooien met een bal, ringwerpen, een bal overgooien of geheugenspelletjes. MBVO 65+ wordt gegeven in de muziekzaal van zalencentrum de Ringkant.

Geïnteresseerd?

Ben je na het lezen van deze informatie en het kijken naar de mooie afbeeldingen geïnteresseerd geraakt? Zou je graag beter willen weten hoe het er in deze les aan toegaat? Als je antwoord hierop een “Ja” is, waar wacht je dan nog op en klik op de knop hieronder. Tot snel!

Kwiek Sportvereniging

Volg ons op instagram