Meer info

Als de kinderen wat ouder worden komt het accent steeds meer op het echte turnen te liggen. Bij de recreatiegym voor meisjes wordt er aandacht besteed aan de lange mat, evenwichtsbalk, rekstok / ongelijke brug, ringen en sprong met plank, plankoline of trampoline. Daarnaast worden er natuurlijk ook nog spelletjes en spannende klim-onderdelen gedaan. Recreatiegym is voor iedereen; plezier hebben in het bewegen en op eigen tempo en niveau nieuwe dingen leren, staan voorop! Meisjes vanaf 6 jaar kunnen ook aan wedstrijden deelnemen. Een paar keer in het seizoen wordt er een wedstrijd georganiseerd met verenigingen uit de omgeving. Hier wordt tijdens de gymlessen hard voor geoefend, zodat de gymnasten mooie oefeningen kunnen laten zien aan het publiek!

Geïnteresseerd?

Ben je na het lezen van deze informatie en het kijken naar de mooie afbeeldingen geïnteresseerd geraakt? Zou je graag beter willen weten hoe het er in deze les aan toegaat? Als je antwoord hierop een “Ja” is, waar wacht je dan nog op en klik op de knop hieronder. Tot snel!

Kwiek Sportvereniging

Volg ons op instagram