Kwiek Nieuws Mei 2021

Beste Kwiek leden,

Ik schrijf deze nieuwsbrief zittend aan mijn bureau op zolder wat nu al weer ruim een jaar ook mijn dagelijkse werkplek is geweest. 2021 is alweer 5 maanden onderweg maar het einde van de crisis lijkt in zicht. De sportzaal gaat weer open, dus we kunnen weer voorzichtig opstarten.

Er schijnt weer zon aan de horizon, zowel voor de gezondheid, vrijheid als voor Kwiek. Het weer knapt weer op, ouderen, kwetsbaren worden gevaccineerd en de rest van Nederland volgt snel.

Wat kan Kwiek?

Alle groepen gaan weer starten in de week van 24 mei op enkele uitzonderingen na.

• De ouderen groepen starten tot nader order nog niet. We zijn met de voetbal in gesprek om gebruik te kunnen maken van de velden
  • De peuters & kleuters start nog niet. Deze groep zal vanf 4 juni weer opstarten in de ringkant. Tevens zal deze groep structureel gaan gymmen tussen 16:00 en 17:00.

De ouderen groepen uitgesloten, zullen we voor de andere groepen vanaf Juni weer contributie gaan heffen.

Gym in Zevenhoven

Voor het eerst in deze nieuwsbrief meegenomen zijn de zevensprong leden.Vanuit deze plek wil we jullie je uiteraard welkom heten bij Kwiek.  We komen ons nog echt een keer voorstellen, maar jullie zullen snappen dat dit nu weinig zin heeft.

Website vernieuwd, aanmelden bij nieuwsbrief kan nu.

Onze website is geheel vernieuwd. Het is nog even wennen voor ons, maar we willen voortaan onze nieuwsbrief vanuit deze site gaan versturen.

We verzoeken dan ook jullie allemaal je in te schrijven op de nieuwsbrief via www.kwieksportvereniging.nl.

Daarmee ben je in de toekomst verzekerd van het krijgen van de nieuwsbrieven en hopen wij jullie beter te kunnen bereiken. Tevens biedt het ieder de mogelijkheid om ook zelf weer uit te schrijven.

De volgende nieuwsbrief zal alleen via de site verstuurd worden, dus schrijf je snel in.

Hulp gezocht, bestuur verkleind.

Onlangs hebben zowel Ingrid Uijtewaal en Mirjam Hoogervorst aangegeven te stoppen met hun bestuurstaken bij Kwiek. Daarmee is ons bestuur gehalveerd vwb grootte en slagkracht.

Dus draag je de sport een warm hart toe, vind je het leuk om ook op een andere manier bezig te zijn met sport en wil je graag aansluiten in een zeer gezellige groep, we ontvangen je graag.

We blijven hulp nodig hebben op wat voor vlak dan ook, we hebben vele ideeën om activiteiten uit te breiden, maar in een klein bestuur blijft het kiezen waar we onze tijd aan kunnen besteden.

We voelen ons, als Kwiek, niet gebonden aan bepaalde type sport en willen in de breedte denken hoe we een leuke activiteiten kunnen blijven aanbieden die aansluit bij de behoefte van onze inwoners.

Heb je ook een leuk idee, of zou eens (tijdelijk) mee willen denken, meld je dan aan. We geloven als bestuur het meest effectief te kunnen zijn als er naast stabiliteit ook variatie is in de groep.

Rest ons jullie wederom gezondheid te wensen en een sportieve zomer.

Het Kwiek Bestuur

Linda van Sundert, Mirjam Hoogervorst, Ingrid Uijttewaal, Gepke de Boer & Arnold van der Lee

Blijf op de hoogte

Wilt u onze berichten beslist niet missen? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang al onze updates direct in uw mailbox.